Mula-mula pakai,perasaannya agak pelik. Sebab foam tu aya tak sempat nak urut kat muka lama-lama, dia dah meresap dalam kulit. Macam tak best la. Tapi lepas 2 3 kali pakai, dah okay dah.Tapi buih foam cleanser tu sangat best. Putih macam snowy dan banyak. Tapi, lepas cuci, kulit muka rasa kelat, eh, bukan kelat tapi kesat. Tak best jugak. Aya suka cleanser yang bila lepas cuci rasa licin je, bukan kesat dan tegang.
Sesuai ke nutox ni dengan kulit muka aya? Jawapannya, mungkin sesuai tapi tak terlalu memberangsangkan hasilnya. Macam mana aya tahu sesuai dengan kulit aya? Sebab, bila aya pakai cleanser nutox ni, takde keluar biji biji halus kat belakang telinga aya. Means, no allergy reaction. Tapi kenapa tak memberangsangkan? Sebabnya aya tak nampak apa2 effect pun pakai cleanser ni, mungkin kena pakai lebih lama tapi sekarang aya dah stop since aritu muka aya dah start break out. Then cepat-cepat aya stop.
Aya akan purchase lagi tak Nutox Cleanser ni? Mungkin ya, dan mungkin tidak. Ya kalau aya tak jumpa dah produk lain yang sesuai dengan muka aya. Tidak sebab tak berapa best pakai cleanser ni.